Розділ програми: Мережеві технології. 9 клас
Тема: Сучасні сервіси
Інтернету
Мета
уроку:
F формувати систему
знань про сучасні сервіси мережі Інтернет; ознайомити з поняттям «Веб 2.0»;
формувати практичні навички роботи з
геосервісами;
F розвивати
здатність логічно і творчо міркувати, робити евристичні висновки; розвивати
вміння застосовувати отримані знання в практичних цілях;
F виховувати
інформаційну культуру ліцеїстів, увагу,
дисциплінованість.
Тип
уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Перелік засобів навчання:
IBM
PC; мультимедійний проектор; сенсорна дошка; презентація PowerPoint.
Література:
підручник Інформатика (рівень стандарту): підруч. для
9-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд [та ін.]. — Київ : Генеза,
2017. — 288 c. : іл.
Метод:
лекція з елементами бесіди, демонстрація.
Програмне
забезпечення: Microsoft Office PowerPoint, браузер.
План
уроку:
II. Актуалізація опорних знань хв
IІІ. Мотивація навчальної діяльності хв
V. Застосування знань, формування вмінь та навичок хв
VI. Підбиття підсумків уроку і повідомлення завдання на
самостійну підготовку хв
Шикування ліцеїстів, рапорт зам. командира взводу
(командира відділення).
Перевірка ліцеїстів, привітання.
· Метод – репродуктивний, проблемний.
· Форма організації навчальної діяльності –
фронтальна.
У попередніх
класах ви ознайомилися зі службами Інтернету: електронною поштою, Всесвітньою
павутиною. Давайте пригадаємо.
Фронтальне
опитування - Слайди №2-6.
(відповіді ліцеїстів)
-
Чи уявляєте ви сьогодні життя без Інтернету?
-
Для чого ви найчастіше використовуєте Інтернет?
(відповіді ліцеїстів)
Отже, незаперечним є той факт,
що Інтернет міцно увійшов у наше повсякденне життя, але із розвитком
комп’ютерних технологій у спільнот обміну знаннями постійно з’являються нові
форми для зберігання знань і нові програмні сервіси. Давайте детальніше
познайомимось з ними сьогодні.
ІV. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
· Метод – пояснювально-ілюстративний
· Форма організації навчальної діяльності –
фронтальна
ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ (слайди №7-43):
2. Інтерактивне спілкування
3. Форуми
4. Соціальні мережі
5. Поняття Веб 2.0
6.
Геосервіси
V.
ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
·
Метод – репродуктивний,
проблемний.
·
Форма організації навчальної
діяльності – фронтальна.
·
Види завдань – репродуктивні та
проблемні, які відповідають критеріям розуміння і застосування, мають
технологічний характер.
Виконання
практичних вправ(слайди №44-46)
(в процесі роботи контролюю
правильність виконання завдань, корегую і аналізую помилки, консультую)
VI. ПІДБИТТЯ
ПІДСУМКІВ УРОКУ І
ПОВІДОМЛЕННЯ ЗАВДАННЯ НА САМОСТІЙНУ ПІДГОТОВКУ
Безперечно,
Інтернет на сьогодні надає різноманітні види послуг. Але ми повинні розуміти,
що ці послуги несуть не лише користь. За зміст відповідає кожен користувач. Тобто
і ми з вами.
(оцінюю роботу ліцеїстів з корекцією (за потреби), аргументую оцінку)
Дякую
всім за роботу.
Урок
закінчений.
Немає коментарів:
Дописати коментар