вівторок, 19 вересня 2023 р.

19.09 інформатика 9 клас

 

Розділ програми: Мережеві технології. 9 клас

Тема: Сучасні сервіси Інтернету

 Мета уроку:

F  формувати систему знань про сучасні сервіси мережі Інтернет; ознайомити з поняттям «Веб 2.0»; формувати практичні навички роботи  з геосервісами;

F  розвивати здатність логічно і творчо міркувати, робити евристичні висновки; розвивати вміння застосовувати отримані знання в практичних цілях;

F  виховувати інформаційну культуру ліцеїстів, увагу,  дисциплінованість.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.

Перелік засобів навчання:

IBM PC; мультимедійний проектор; сенсорна дошка; презентація PowerPoint.

Література:

підручник Інформатика (рівень стандарту): підруч. для 9-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд [та ін.]. — Київ : Генеза, 2017. — 288 c. : іл.

Метод: лекція з елементами бесіди,  демонстрація.

Програмне забезпечення: Microsoft Office PowerPoint, браузер.

 

План уроку:

І. Організаційний етап   1 хв

II. Актуалізація опорних знань  5 хв

IІІ. Мотивація навчальної діяльності 1 хв

ІV. Засвоєння нових знань  25 хв

V. Застосування знань, формування вмінь та навичок   12 хв

VI. Підбиття підсумків уроку і повідомлення завдання на самостійну підготовку  1 хв

Шикування ліцеїстів, рапорт зам. командира взводу (командира відділення).

Перевірка ліцеїстів, привітання.

 

·       Метод – репродуктивний, проблемний.

·       Форма організації навчальної діяльності – фронтальна.

 

У попередніх класах ви ознайомилися зі службами Інтернету: електронною поштою, Всесвітньою павутиною. Давайте пригадаємо.

 

Фронтальне опитування - Слайди №2-6.

(відповіді ліцеїстів)

 

-        Чи уявляєте ви сьогодні життя без Інтернету?

-        Для чого ви найчастіше використовуєте Інтернет?

(відповіді ліцеїстів)

Отже, незаперечним є той факт, що Інтернет міцно увійшов у наше повсякденне життя, але із розвитком комп’ютерних технологій у спільнот обміну знаннями постійно з’являються нові форми для зберігання знань і нові програмні сервіси. Давайте детальніше познайомимось з ними сьогодні.

 

ІV.        ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ

·       Метод – пояснювально-ілюстративний

·       Форма організації навчальної діяльності – фронтальна

ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ (слайди №7-43):

1.    Комунікаційні служби

2.    Інтерактивне спілкування

3.    Форуми

4.    Соціальні мережі

5.    Поняття Веб 2.0

6.    Геосервіси

 

V. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

·       Метод – репродуктивний, проблемний.

·       Форма організації навчальної діяльності – фронтальна.

·       Види завдань – репродуктивні та проблемні, які відповідають критеріям розуміння і застосування, мають технологічний характер.

 

Виконання практичних вправ(слайди №44-46)

 

(в процесі роботи контролюю  правильність виконання завдань, корегую і аналізую помилки, консультую)

 

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ І ПОВІДОМЛЕННЯ ЗАВДАННЯ НА САМОСТІЙНУ ПІДГОТОВКУ

Безперечно, Інтернет на сьогодні надає різноманітні види послуг. Але ми повинні розуміти, що ці послуги несуть не лише користь. За зміст відповідає кожен користувач. Тобто і ми з вами.

 

(оцінюю роботу ліцеїстів з корекцією (за потреби), аргументую оцінку)

 

Дякую всім за роботу.

Урок закінчений.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар